måndag 5 maj 2008

Sådärja,

nu har även jag sällat mig till de flesta andra Svenssons och deklarerat. Deklarerade på nätet i år igen - det är super och rekommenderas varmt! Dessutom kan man ju vänta sig lite extra cash redan vid midsommar, vilket inte känns helt fel... Det är intressant att det fortfarande är så många som deklarerar på papper. Känns inte det lite igår? Jag kan förstå att man gör det om internet inte är ett alternativ för att man måste göra vissa ändringar, eller om man helt enkelt inte har internet (eller telefon?). Men alla de andra som står där och köar - har de inget bättre för sig? Näe, min tid är mer värdefull än så! Två sekunder tar det att godkänna på nätet - allrahelst om man inte ska göra några avdrag som jag. Helt klart mycket bättre tidsvinst...

Läs även andra bloggares åsikter om , , ,

2 kommentarer:

  1. Jag deklarerade för första gången med sms i år. Var ute i sista minuten men som du skriver..det är ju gjort på 2 röda! Enkelt o bra.
    Hoppas oxå på att få dessa slantar innan midsommar =)

    Ha en bra dag!

    //Ulrika

    SvaraRadera
  2. Ja, eller hur? Jag fattar inte hur man klarade sig utan internet förr på tiden =P

    SvaraRadera

Låt fantasin flöda och skriv vad som faller dig in. Dock censurerar jag - varken reklam eller "besöksraggning" är välkommet!