fredag 30 maj 2008

Äntligen!

Av flera anledningar:
1. Nu känner jag mig äntligen frisk! Det enda som är kvar är lite snuva, men det kan man ju leva med.
2. I morse fick jag dessutom sovmorgon till 9:30, eftersom Skruttan sov så länge - sköööönt!
3. Det är sommar ute! På förmiddagen har vi bara softat, kollat lite på barnprogram och lekt tillsammans jag och Skruttan. Efter middagsluren gick vi ut och inmundigade en varsin skål jordgubbar - det är sommar! Vi busade lite med grannbarnen innan vi gick in och lagade middag. När Pappersgubben kom hem gick vi ut tillsammans alla tre för att vattna trädgården. Det är så vackert i den nu! Självklart passade en liten nakenfis på att "duscha" lite i vattnet från vattenslangen - det är också sommar!

Så här vackert är det ute i vår trädgård nu...


Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , , , ,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Låt fantasin flöda och skriv vad som faller dig in. Dock censurerar jag - varken reklam eller "besöksraggning" är välkommet!