onsdag 21 maj 2008

Mycket på G

Det är mycket att tänka på inför mogondagen. Dagen D alltså. Dagen då Pappersgubben äntligen disputerar. Det här har jag framför mig:
  • Bota förkylningen snabbt alt. droga ned mig med fiiiiina piller...
  • Hämta katten hos veterinären ikväll. Lille stackar'n kan nu kissa själv, så då får han komma hem.
  • Fixa komplicerad logistik kring barnet. Vem tar hand om henne på fm? Vem skjutsar mig och henne till festen på kvällen (jag vill ju inte ta bilen - har verkligen förtjänat ett par glas rödtjut!)?
  • Göra bordsplacering. Lovade Pappersgubben i ett svagt ögonblick att jag skulle fixa det...
  • Fixa min utstyrsel till festen - är alla kläder rena? Måste köpa stay-ups! Måla naglarna. Vilka smycken ska jag ha? Måste köpa skavsårsplåster (Compeed) - vet inte hur nya skorna är ännu... Världsliga problem, jag vet!
  • Fixa musik till festen.
  • The list goes on and on....

Läs även andra bloggares åsikter om , ,

1 kommentar:

  1. Psst, säg till om jag kan hjälpa till på något sätt! Skickade sms oxå! Ses imorrn! Kram

    SvaraRadera

Låt fantasin flöda och skriv vad som faller dig in. Dock censurerar jag - varken reklam eller "besöksraggning" är välkommet!