torsdag 17 april 2008

Som ett brev på posten

Japp, där kom den!!! Och helt självförvållat var det också! Men jag måste nog oja mig lite ändå... Jag har ont - i varenda liten muskel! Häcken går knappt att sittta på om det inte är ett mjukt underlag. Låren känns blytunga...

MEN, nu är jag ledig både fredag och måndag så det blir hela fyra (mattesnille, jag vet!) dagar ledigt i ett svep. Och det ska bli superfint väder hela tiden!!! Våren är faktiskt på väg... Och det får ju stegen att kännas lättare - träningsvärken till trots!

Läs även andra bloggares åsikter om ,

1 kommentar:

  1. Då missar du mig och Alva som kommer på besök i morgon. Det var visst några papper som man var tvungen att skriva på...
    Jag håller allt koll på dig här på Bloggen... :-)
    Hälsa D... åh, jag menar pappersgubben!
    Kram och trevlig helg!
    /Mikaela

    SvaraRadera

Låt fantasin flöda och skriv vad som faller dig in. Dock censurerar jag - varken reklam eller "besöksraggning" är välkommet!