söndag 25 november 2007

ICAMaxi och båtpyssel - en helt vanlig helg helt enkelt!

Idag har vi varit ute hos min pappa och pysslat med båten. Vi tog upp den ur sjön för ett tag sedan, en har inte haft tid att täcka över den med presening förrän idag. Känns jätteskönt att det är gjort nu om det kommer mer snö... Passade på att hälsa på min mormor och morfar på en gång och överraskade min för stunden lite krassliga mormor med en blomma. Stannade ett tag där för lite babbel, och sedan bar det av hemåt. Dock blev det ytterligare ett stopp - på ICA Maxi för lite storhandel! Det bidde lite av både ditt och datt. Pappersgubben köpte (precis som jag gjorde förra veckan) ett par termobrallor ("slit och slängbyxa"), så nu är vi redo för snön alla tre! Hmmmm, undrar stilla när det kommer snö.......

1 kommentar:

  1. Det undrar jag med.. Vi är också redo för snön nämligen. Pulkan står till o med framme i hallen och väntar! :)

    SvaraRadera

Låt fantasin flöda och skriv vad som faller dig in. Dock censurerar jag - varken reklam eller "besöksraggning" är välkommet!