onsdag 24 oktober 2007

Tösabiten mår bättre!

Det verkar som om det var en engångsföreteelse med kräkunge. Skruttan åt gröt och två (!) piggelin igårkväll och det fick hon behålla. Så idag har hon ätit som vanligt igen. Dock är hon rätt så förkyld, och näsan rinner fortfarande. Men hon verkar må bra för övrigt och håller låda nästan som vanligt *hihi*.
Själv är jag stel som en pinne idag. Jag är smärtsamt medveten om varje liten muskel i min kropp. Jag var nämligen och tränade BodyPump i måndags, och det var första gången på ca två år! Gissa om jag har träningsvärk!!! Aj, aj, aj, aj... Jag ser ut som någon stelopererad tennsoldat när jag går. Kan knappt böja på benen *hehe*. Men jag får ju skylla mig själv!

1 kommentar:

Låt fantasin flöda och skriv vad som faller dig in. Dock censurerar jag - varken reklam eller "besöksraggning" är välkommet!