onsdag 31 oktober 2007

Tänder, tänder, tänder...

Det har ploppat upp tänder i Lilla Skruttans mun precis som svampar efter en regnig natt! På kort tid har ungen nu fått två kindtänder och en framtand. Inte konstigt att hon sovit lite halvknackigt de senaste veckorna...Men nu verkar hon riktigt nöjd, förkylningen är på väg bort och tänderna verkar ha pausat igen, så imorse sov hon till 09:30! Lyllos Pappersgubben som fick en rejäl sovmorgon!!! Själv gick jag upp kl 6 imorse *tycker lite synd om mig själv och har självklart helt glömt bort de dagar då jag fick sovmorgon och Pappersgubben gick upp tidigt till jobbet*
Nu på kvällen har vi varit iväg till Myrorna hela familjen för att införskaffa lite lämpliga kläder till på lördag. Jag ska nämligen ha tema ålderdom på festen, och det är valfritt om man vill klä ut sig, men jag känner mig lite gammal för tillfället, och behövde en därefter passande garderob ...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Låt fantasin flöda och skriv vad som faller dig in. Dock censurerar jag - varken reklam eller "besöksraggning" är välkommet!