söndag 28 oktober 2007

Helgen...

...har varit helt OK faktiskt. Med ett undantag då förstås. Fröken är nämligen förkyld och har därför sovit lite halvdant, vilket såklart betyder två trötta föräldrar (och en trött moster - men hon är ju tonåring ju *hehe*). Så nu sitter jag och halvslumrar framför datorn efter att ha roat mig med att fixa budget och betalat räkningar *blä*. Jag behöver nog inte tillägga att jag lägger mig tidigt ikväll...
Igår eftermiddag åkte vi hem till svärisarna och de bjöd på middag (hjortsadel!). Väl där passade "vi" (läs Pappersgubben) på att byta till vinterdäck på Vovven 2.0. Skönt att ha det gjort! Vi blev kvar till sent på kvällen, och det blev en riktigt härlig myskväll! Idag har jag och Mini-Me varit i Skärholmens centrum för lite shopping. Lyckades faktiskt göra lite fynd: julklapp till Pappersgubben, en stickad topp, en vanlig topp, en tunn brun polotröja och ett par strumpbyxor till mig och slutligen ett par haklappar till Skruttan (och så en massa saker på Apoteket, men det är nog inte så intressant *hihi*). Nu på kvällen lagade Pappersgubben sin specialare - pannkakor!!! Mums!!! Tänk att något så enkelt kan vara så gott...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Låt fantasin flöda och skriv vad som faller dig in. Dock censurerar jag - varken reklam eller "besöksraggning" är välkommet!