lördag 13 oktober 2007

En underbar dag...

...har vi haft idag! Vi åkte ut till min pappa idag på förmiddagen, och sedan blev vi kvar där heeeeela dagen. Vi var utomhus i stort sett hela tiden - härligt! Känner mig alldeles pigg och fräsch, trots lite sömnbrist. Pappersgubben har stått och skrapat botten på vår mysiga träbåt (Musköbåten) hela dagen. Själv tog jag Lilla Skruttan på långpromenad i det fina vädret. Hittade en del intressanta saker på vägen, och som tur var hade jag kameran framme! Först hittade vi en blåklocka som blommade. Snacka om att den sov sig förbi sommaren!!! Mot slutet av promenaden såg jag också en ståtlig fasantupp. Pappa hade också saker att pyssla med under dagen. Vår motorbåt hade nämligen slitit sig delvis under stormen som var igår, och då slagit i bryggan. Så min snälla pappa fixade iordning båten och bytte både tampar och beslag. Så nu ligger den mycket säkert inför nästa höststorm! Självklart kunde jag inte låta bli att scrappa en bild med lite foton från dagen...
Credits->
Backgrounds: "Classic" Carola and Graziela Mendes
Embellishments: "Classic" Carola and Graziela Mendes, "StampCluster3" Lindsay Jane Designs

2 kommentarer:

  1. Ååh va mysigt det ser ut! Hösten är himla vacker egentligen =)

    SvaraRadera
  2. Jag vet inte rikrigt vart jag ska svara på din fråga, men jag har beslutat mig för att göra det här. Fonten jag har använt heter Lisa Lori, det kanske man måste skriva ut som credits, det tänkte jag inte på. Jag använder den på alla mina LO:s för den är ganska nära min egen handstil.
    Vilken snygg höst LO du har gjort förresten.

    SvaraRadera

Låt fantasin flöda och skriv vad som faller dig in. Dock censurerar jag - varken reklam eller "besöksraggning" är välkommet!