torsdag 13 september 2007

Kärlek!

Nu har min Lilla Skrutta äntligen kommit hem till mig!!!! Hon fick vara kvar hos farmor och farfar ytterligare en natt, eftersom jag fortfarande inte är bra... Men vad härligt det var att se henne igen!!! Det går inte att beskriva hur mycket jag älskar henne. Hon är så go' och underbar och för alltid en del av mig (och Pappersgubben förstås). Det är svårt att föreställa sig att man har varit med och skapat en sådan fantastisk liten varelse... Min älskade lilla dotter, du har mitt hjärta för alltid!!!

Bilden kommer från
www.konnichiwas.com

För er som inte tröttnat på mitt gnäll om min öroninflammation - här kommer en uppdatering... Den envisa öroninflammationens status är tyvärr oförändrad. Jag hör fortfarande nästan ingenting på vänstra örat och känner mig hängig hela tiden. Idag började det dessutom vänstra kinden sticka ungefär som när man fått bedövning hos tandläkaren - skumt! Ska ringa vårdcentralen morgon igen för att få en återbesökstid, eftersom jag inte blivit så mycket bättre än... Önskar bara att det här kunde ge sig nu och att jag märkte att det åtminstone gick åt rätt håll!!! Det suger verkligen att vara sjuk! *tycker synd om mig själv*

sjuk

Bilden kommer från singelslav.wordpress.com

3 kommentarer:

  1. Nämen usch det låter verkligen som du åkt på nåt riktigt jävligt! Krya på dig vännen!
    Kramar

    SvaraRadera
  2. Ja, det är så underbart med barn. Jag trodde aldrig att man skulle ha såhär roligt eller vara såhär lycklig bara man ser Max, annars hade jag nog skaffat barn tidigare =D
    Din stackare!!! Hoppas du får nån annan antibiotika då som funkar bättre...

    SvaraRadera
  3. Usch så jobbigt att du inte är bra ännu, envist skit det där..
    Och det där med barn kan jag bara hålla med om. Blir förundrad, tårögd och stolt bara jag tittar på Saga ibland. Coolt.

    SvaraRadera

Låt fantasin flöda och skriv vad som faller dig in. Dock censurerar jag - varken reklam eller "besöksraggning" är välkommet!