onsdag 12 september 2007

barnfri sjukstuga

Igår morse tog Pappersgubben med Lilla Skruttan till hennes farmor och farfar för att jag skulle få chans att vila under dagen. Jag passade på att åka till vårdcentralen, eftersom jag fortfarande mådde dåligt. Väl där konstaterade läkaren att jag hade en kraftig öroninflammation och massor med var i örat (blä!). Hon skrev ut antibiotika till mig och jag återvände hem till sjuksängen. Väl hemma så spydde jag också... Då bestämde vi att Lilla Skruttan får sova kvar hos farmor och farfar. Dessutom behövde Pappersgubben (som inte är frisk än) också en natt sömn och riktig sovmorgon. Idag känner jag mig lite bättre. Örat gör inte tokont längre, men jag har helt lock för örat och det har satt sig på balanssinnet, så nu drar jag hela tiden lite åt höger *fniss* Har lyckats äta lite, och hoppas nu att den här sk*ten är på väg bort... Saknar självklart Lilla Skruttan massor, och längtar till ikväll när jag får träffa henne!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Låt fantasin flöda och skriv vad som faller dig in. Dock censurerar jag - varken reklam eller "besöksraggning" är välkommet!