fredag 6 april 2007

Denna eviga sjuka...

Jaha, nu börjar äntligen Lilla Skruttan bli bättre från förkylningen . Men säg den lycka som varar - nu är jag och Pappersgubben tokförkylda och ligger däckade istället ! Känns som om hela huvudet är fullt av slem . Hur kan det rymma så mycket i mitt lilla huvud?!? Eftersom vi båda däckade stannade vi hemma över påsken. Annars skulle vi ha åkt till vårt ena lantställe uppe i Hälsingland. Så nu ligger vi i soffan här hemma och tittar på hyrfilm ("Bilar" - jättesöt och rolig film) istället... Och inget påskgodis eller påskmat har vi heller . Pappersgubben ska försöka pallra sig iväg och handla lite senare, så vi har lite godis och kanske lite rökt lax och ägg eller så - längtar... Sådär, nu blev det en trist tycka-synd-om-Susanne-blogg idag, men ni får stå ut med det för stunden. Måste ju ha någonstans att skriva av mig lite . För att muntra upp lite slänger jag in en söt bild på min Lilla Skrutta från förra året när hon var nyfödd - hon lyser verkligen upp min vardag !
Lilla Skruttan juli 2006, nyss hemkommen från BB

1 kommentar:

  1. Åååh så söt bild! Man ser att det är V, men hon har förändrats jättemkt... hmmm, konstigt ;-)
    Förstår hur ni känner. Vi skulle åkt ner till Mickes biologiska mamma i Tingsryd som redan dukat påskbord och allt :-( Men Max hade feber idag också, så vi vågar inte :-(

    SvaraRadera

Låt fantasin flöda och skriv vad som faller dig in. Dock censurerar jag - varken reklam eller "besöksraggning" är välkommet!