måndag 3 maj 2010

Nämen, om man skulle ta och blogga lite då...

Inläggen haglar ju inte direkt i tvåbarnsmorsans blogg just nu. Jag ligger lite lågt just nu. Tiden räcker inte till. Och mitt sinne är upptaget på annat håll. Just nu har jag mycket att tänka på...

Men vi mår alla bra i tvåbarnsmorsans familj. Vi njuter av kärleken, våren och livet. Umgås med vänner och familj. Tar vara på kärleken som finns runt oss. Vårdar den.

Men jag måste medge att jag saknar bloggvärlden. Det är en härlig värld i sin egna lilla bubbla. Underbara människor finns där ute i cyberrymden. Och så saknar jag skrivandet. Ibland behöver jag bara blaja ur mig. Som nu. Så jag finns fortfarande kvar i bloggvärlden - bara lite mer sällan just för stunden...

1 kommentar:

Låt fantasin flöda och skriv vad som faller dig in. Dock censurerar jag - varken reklam eller "besöksraggning" är välkommet!