onsdag 7 juli 2010

Ordlös Onsdag: Midsommar 2010

Ibland går det liksom lite för fort... Tanken var att vi skulle ha detta tema förra veckan i Ordlös Onsdag, men jag glömde totalt bort mig. Så nu får ni nog leta lite i era arkiv, för veckans tema blir "MIDSOMMAR 2010".

Hur var din midsommar? Regnade den bort eller sken solen på dig? Vad lyckades du fånga av din dag? Gräv i arkiven och finn den bild du tycker motsvarar temat bäst!

Här kommer min tolkning av temat:
Klicka på bilden för att se en förstoring.

Vill du veta mer om Ordlös Onsdag och hur det fungerar? Klicka på "Ordlös Onsdag" ovan under huvudrubriken!

Lägg in ert bidrag via Mr Linky nedan. Ni ska lägga in länken till ert Ordlösa Onsdagsbidrag för veckan/permalänk - inte er bloggs/hemsidas förstasida. Alla länkar som inte är direkt till OO-bidraget raderas, för att det inte ska bli förvirrande för de som vill kommentera hos andra. Om ni råkar skriva fel länk - lägg in en ny länk, så raderar jag den första.



3 kommentarer:

  1. Mums! Nu längtar jag till midsommarmat igen.
    /Susanna

    SvaraRadera
  2. Kul tema för nu fick man anledning till att titta igenom alla härliga midsommarbilder som man tog.

    Nu lägger jag till mig som följare av din blogg för då blir det ännu enklare att göra sina O.O-inlägg.

    Kramis o fortsatt skön sommar!
    från Pockethexan själv
    <;D

    SvaraRadera
  3. Hej hej ville bara passa på att önska er en riktigt skön helg

    SvaraRadera

Låt fantasin flöda och skriv vad som faller dig in. Dock censurerar jag - varken reklam eller "besöksraggning" är välkommet!